diumenge, 15 de juny del 2014

Un mòbil que no és mòbil

Vaig comprar un telèfon mòbil que no és mòbil i em sento estafat. Després de portar-lo a reparar, rebo un informe del servei tècnic d’Huawei que em comunica que ha perdut la garantia perquè ha estat sotmès a una forta humitat. Davant la meva sorpresa truco a un 902, naturalment no podria ser d'altra manera, per demanar explicacions. Descartat que el telèfon  s’ha banyat a la piscina ni que cap copa de Cava li ha caigut al damunt, em donen tota una sèrie de motius surrealistes del "mal ús" que se'n pot fer d’un mòbil. Portar-lo a la cambra de bany, cuinar amb el mòbil a sobre, sortir els dies de pluja, suar massa (sic) … Buscant informació per Internet, sembla que no sóc l’únic cas i és que els fabricants posen unes enganxines que detecten qualsevol canvi d’humitat i immediatament invaliden la garantia. Més senzill aquest sistema que millorar l'estanquitat dels aparells.

A partir d’ara hauré de trobar un aparell que tingui un higròmetre incorporat o consultar l’home del temps abans de sortir de casa. En qualsevol cas s’ha acabat fer-me “selfies” a la dutxa per penjar-les a Instagram, realitzar bafs amb el mòbil a sobre mentre cuino el fricandó, acompanyar als gripaus en les seves passejades humides i renunciar a posar-me'l a l’aixella quan el tinc configurat en vibració.

Difícil fer un ús normal amb un aparell amb tan poca mobilitat.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada