Vaig comprar un telèfon mòbil que no és mòbil i em sento estafat.
Després de portar-lo a reparar, rebo un informe del servei tècnic d’Huawei
que em comunica que ha perdut la garantia perquè ha estat sotmès a una
forta humitat. Davant la meva sorpresa truco a un 902, naturalment no
podria ser d'altra manera, per demanar explicacions. Descartat que el
telèfon s’ha banyat a la piscina ni que cap copa de Cava li ha caigut
al damunt, em donen tota una sèrie de motius surrealistes del "mal ús"
que se'n pot fer d’un mòbil. Portar-lo a la cambra de bany, cuinar amb
el mòbil a sobre, sortir els dies de pluja, suar massa (sic) … Buscant
informació per Internet, sembla que no sóc l’únic cas i és que els
fabricants posen unes enganxines
que detecten qualsevol canvi d’humitat i immediatament invaliden la
garantia. Més senzill aquest sistema que millorar l'estanquitat dels
aparells.
A partir d’ara hauré de trobar un aparell que tingui un
higròmetre incorporat o consultar l’home del temps abans de sortir de
casa. En qualsevol cas s’ha acabat fer-me “selfies” a la dutxa per penjar-les a Instagram,
realitzar bafs amb el mòbil a sobre mentre cuino el fricandó,
acompanyar als gripaus en les seves passejades humides i renunciar a
posar-me'l a l’aixella quan el tinc configurat en vibració.
Difícil fer un ús normal amb un aparell amb tan poca mobilitat.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada