diumenge, 13 d’abril del 2014

Qui no vulgui pols...

Qui no vulgui pols que no vagi a l'era!
Amb aquesta rèplica de la senyora Palomeras, m’he empolsat una mica. Però els que em coneixeu sabeu que no em disgusta la situació.







La senyora M. Carme Palomeras em contesta (Urgències sanitàries, 11/IV/2014) a la pregunta “què és fer un mal ús dels serveis mèdics?” (Sancions mèdiques, 6/IV/2014). Com a resposta dóna un llistat d’exemples que, evidentment si apliquem el sentit comú que em demana, no semblem necessitats d’un tractament urgent. Almenys pels que no hem viscut les situacions descrites. Senyora Palomeras no em malinterpreti. No estic negant, ni ho vaig fer, que es produeixin molts abusos i possiblement fruit de la seva dilatada experiència podria recopilar-ne tants com a per a fer-ne un llibre.

El meu sentit comú també ha fet disculpar-me davant els professionals, quan potser he utilitzat el servei d’urgència de manera precipitada. Però el fons de la meva pregunta segueix sent el mateix, evidentment personalitzant la meva problemàtica.
Es valoraria el bon o mal ús dels serveis en funció del diagnòstic? I cregui'm que no estic banalitzant.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada