dimarts, 18 de febrer del 2014

Presentació



He decidit sortir de l’armari i fer un blog donant la cara. Fins ara m’expressava des de l’anonimat pels motius que argumentava en la presentació (Picar de peus)
La motivació d’aquest nou blog segueix sent la mateixa: transmetre una sèrie de reflexions que potser no interessen a ningú, bé, potser a la meva tieta sí. Fins ara quan he intentat explicar els meus punts de vista en veu alta la gent del meu voltant ha xiulat, a llegit el diari o en el millor dels casos, si no es pot escapar, a fet moviments afirmatius amb el cap però amb la ment posada a una altra banda.


De mica en mica aniré traspassant alguns continguts de l’antic blog a l’actual.


Ep! Què hi ha algú? Uf! Em pensava que ja m’havia tornat a quedar sol.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada